Maes & Wade

Thrillers, Detectives en Politieromans uit Nederland en Vlaanderen.

Maes & Wade

Berichtdoor Rob/Beldaran » vr jan 13, 2017 07:24

'Pan' - Ria Maes & Aron Wade - 2017

Afbeelding

Pan, de naam van een mythische god, geschreven in het bloed van gekeelde slachtoffers. Antwerpen slaapt niet meer. De stad is in de ban van een seriemoordenaar. Wetsdokter Tom Beckx krijgt de lijken op zijn snijtafel. Samen met rechercheurs Suzanne Jacobs en Raoul De Vuyst gaat hij koortsachtig op zoek naar de sadistische moordenaar. Een zoektocht die voor hem alsmaar persoonlijker wordt. Opgehitst door de pers en met de hete adem van de politiek in zijn nek gaat de wetsdokter soms een stap te ver en waant hij zich zelf een rechercheur. Kan hij de god van het woud stoppen.

Publicatiedatum 20 feb 2017; Pagina’s 250; Uitgeverij Houtekiet
Laatst bijgewerkt door Rob/Beldaran op vr jan 20, 2017 10:03, in totaal 1 keer bewerkt.
De wereld gaat aan vlijt ten onder... daarom ben ik als het even kan inactief met een goed boek of leuke film.
Rob/Beldaran
Drakendwinger
{ PROGRESS_TO_NEXT_RANK }

Re: Maes & Wade

Berichtdoor Nicky » do jan 19, 2017 19:45

weet ik nog niet
Nicky
De Onnavolgbare

Berichtdoor motormuis » vr jan 20, 2017 09:53

Trekt me niet.

Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Groetjes Lidy.
Aan het genieten in Hongarije.
motormuis
Sacajawea

Berichtdoor Rob/Beldaran » vr jan 04, 2019 14:28

Maes & Wade – ‘Meester Dood’ – 2019

Afbeelding

'Beste lezer,

Wij kennen elkaar, jij en ik. De reis van het leven maken we samen, vanaf de dag van je geboorte. Voor jou kan die reis niet lang genoeg duren en daarom probeer je mij angstvallig te ontwijken en van je af te houden. Je praat niet over mij, moffelt me weg. En toch… op een dag kijken jij en ik elkaar recht in de ogen. Het lot daaraan ontkomt geen mens. Vrees mij niet, maar aanvaard mijn komst, zeer genegen,'

Meester Dood

Na de zaak Pan worstelt wetsdokter Tom Beckx meer dan ooit met zichzelf en zijn duistere verleden. Als hem van hogerhand psychiatrische hulp wordt opgedrongen, is hij hier hoegenaamd niet blij mee. Door het graven in zijn verleden lijkt hij de grip op het heden te verliezen. Het patroon dat hij ziet in een aantal schijnbaar natuurlijke overlijdens wordt door rechercheur Raoul en zijn nieuwe collega Alexandra dan ook niet au sérieux genomen.

Publicatiedatum 15 feb 2019; Pagina’s ?; Uitgeverij Houtekiet
De wereld gaat aan vlijt ten onder... daarom ben ik als het even kan inactief met een goed boek of leuke film.
Rob/Beldaran
Drakendwinger
{ PROGRESS_TO_NEXT_RANK }

Berichtdoor Nicky » vr feb 15, 2019 17:59

lijkt me erg somber
Nicky
De Onnavolgbare

Keer terug naar Nederlandstalige Thrillers