E-readers: algemeen

Heb je een e-reader? Of juist niet? Misschien overweeg je de aankoop?

E-readers: algemeen

Berichtdoor Chris » za jul 04, 2009 13:08

Wie heeft er ervaring met specifieke e-readers?

bijv.
- leesgemak
- uitwisselbaarheid van diverse bestandsformaten
- bediening
- duurzaamheid

Ik zag namelijk een BeBook reader voor 299 euro, wat me wel een redelijk apparaat lijkt.
Chris
De Eerstverlorene
{ PROGRESS_TO_NEXT_RANK }

Berichtdoor Dolphin88 » za jul 04, 2009 14:03

Ik heb er geen ervaring mee, alhoewel ik er wel nieuwsgierig naar wordt. Alleen is het aanbod in NL boeken zeer klein helaas. Engels is voor mij overigens ook goed te doen, maar ik wacht even tot de algehele markt voor die dingen wat groter wordt..
"Een boek gaat over wat je er zelf uithaalt. Niet over wat de schrijver belangrijk vindt." - Thea Beckman
Dolphin88
De Historicus

Berichtdoor Snowdrop » za jul 04, 2009 14:08

Ik hoor er ook steeds meer over..
Op http://www.boekenz.nl plaats ik geregeld recensies, tips en nieuwtjes omdat lezen naast reizen en geschiedenis mijn grootste passie is.
Snowdrop
De Illusionist

Berichtdoor Steefjuh » za jul 04, 2009 14:10

Ik kan je helaas er ook niet mee helpen. Ik denk ook niet dat ik zoiets aanschaf heb liever een echt boek in mijn handen dan een apparaat.
Duisternis kan geen duisternis laten verdwijnen, dat kan alleen het licht.
Haat kan geen haat verdrijven, dat kan alleen de liefde.
Steefjuh
Vuurgeest

Berichtdoor RomanaIII » za jul 04, 2009 14:21

ik heb ook liever een gewoon boek :oops:
When a man is tired of London, he is tired of life; for there is in London all that life can afford.

Samuel Johnson
RomanaIII
De Bliksemdief

Berichtdoor Andalusier » za jul 04, 2009 14:23

Ik ga ook niet snel over op een Ebook denk ik... een scherm leest stukken minder prettig dan gewoon papier en het houdt ook minder fijn vast denk ik. Bovendien wil ik mijn boeken ook kunnen ruiken :oops:
Calamiteitenleer voor gevorderden * Marisha Pessl
Andalusier